Made and operated by xfood.nl

Retouren en ruilen

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:

1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij RealHikingFood.nl. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient compleet te zijn en in een deugdelijke verpakking te zitten. Producten die beschadigd zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 14 dagen geldt uitsluitend voor consumenten.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
• Artikelen die incompleet zijn
• Artikelen die beschadigd zijn

Defect of verkeerd product

Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via service@xfood.nl

Retourprocedure

Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!

1. Zorg dat u uw (kopie) factuur bijvoegt bij de zending.
2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt.
3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd.
4. Zorg voor een gedegen verpakking.
5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.

Retouradres

U kunt uw product(en) retour sturen naar:

XFood.nl
Tav Derek-Jan Franse
Bernhardstraat 4
4554BC Westdorpe
Nederland

Kosten bij retourneren

De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij het een door ons verkeerd geleverd product betreft.

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. Bij een verkeerd geleverd product stort XFood.nl de verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

Voorwaarden bij retourneren of ruilen

Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

• Het product voorzien moet zijn van een (duidelijke) probleemomschrijving
• Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
• Het product degelijk verpakt dient te zijn

Terugbetaling

Wanneer je een online gekocht artikel retourneert, verbinden wij ons ertoe je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te betalen. Dit zal nooit later zijn dan 14 dagen vanaf de dag waarop wij het geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen en hebben geverifieerd dat ze voldoen aan ons retourbeleid.

De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die voor de bestelling is gebruikt

Suggesties en klachten

Bij RealHikingFood.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk:

XFood.nl
Bernhardstraat 4
4554 BC WESTDORPE
Nederland

Scroll naar boven